Tuesday, October 19, 2010

My 23rd bday~

Here u go~ my 23rd bday~
nothing special about it~
thanks my rummate that plan and housemate that celebrate with me~
finally i got the chance to go to Full House~
thanks to 300++ person that wishes me through fb~
this year is the less sms i receive for bday wishes~
是时代变了吗??还是很多人忘了我生日??哈哈~
这都不重要啦~
重要的是:
~我真的长大了吗?
~我做了我应该做的吗?

生日,顾名思义就是一个人出生的纪念日,的确值得庆祝,但我们的生日,确实母亲的受难日,所以我们在庆祝生日的同时,不要忘了感谢我们的父母。尽管大家庆祝的方式不尽相同,但目的却是一样的,即希望自己拥有快乐的心情和值得回味的日子。

今年的生日愿望跟之前的没什么两样~
希望全家人和朋友平平安安的,世界和平~
希望我可以读好书,顺利的毕业~
最后嘛~当然保留给自己咯!~

23岁咯~希望自己可以更成熟,不要再任性了~

2 comments:

  1. Senior old liaw.. can bcome grandma d.. all da best!!! mai 4get u got a junior like me..

    ReplyDelete